Hei! Oon ollut aikalailla jatkuvasti menossa öin ja päivin nyt lähiaikoina ja kyllä alkaa jo voimat pikkuhiljaa hiipua. Päiviin on kuulunut kavereiden kanssa hengailua siellä täällä ja oon viettänyt normaaleita kesäpäiviä, mutta nyt tällä viikolla on sattunut olemaan surkea ilma! Satanut vettä ja aurinkoa ei näy missään, niin oon saanut keskittyä töihin ja saanut jopa aikaiseksi mennä salille ja lenkillekkin parisen kertaa. Kesällä tuo harjoittelu jää aina niin paljon pienemmäksi, kun on niin kuuma ja paljon muuta tekemistä. Eilen olin kaverin kanssa uimassa hotellissa ja onhan sieltä niin hienot näkymät! Ja tuon kuvan valkoisen jumpsuitin ostin parisen päivää sitten H&M aleista.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti