lauantai 30. kesäkuuta 2012

ONE MORE NIGHT

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Aivan ihana tää suomen kesä! 10 astetta ja vettä tulee aamusta iltaan, mutta onneksi huomisesta alkaen  on luvattu hellettä ja aurinkoa niin ei tarvitse viettää enää yhtään tälläisiä tylsiä koti-iltoja. Eilen töiden jälkeen Johanna tuli meille ja valmisteltiin fondue-illallinen, joka onnistui monien mutkien kautta hyvin sitten loppujen lopuksi. Tänään oon selvinnyt pitkästä raskaasta työpäivästä ja nyt aijon viettää rauhallisen illan O.C:n ja hyvän ruoan parissa. Huomenna taas sitten saa alkaa viettämään kesää ja painua rannalle!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti