Aivan ihana tää suomen kesä! 10 astetta ja vettä tulee aamusta iltaan, mutta onneksi huomisesta alkaen on luvattu hellettä ja aurinkoa niin ei tarvitse viettää enää yhtään tälläisiä tylsiä koti-iltoja. Eilen töiden jälkeen Johanna tuli meille ja valmisteltiin fondue-illallinen, joka onnistui monien mutkien kautta hyvin sitten loppujen lopuksi. Tänään oon selvinnyt pitkästä raskaasta työpäivästä ja nyt aijon viettää rauhallisen illan O.C:n ja hyvän ruoan parissa. Huomenna taas sitten saa alkaa viettämään kesää ja painua rannalle!



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti