Tältä on näyttänyt mun maanantai ja tiistai pääosin... Eli aurinkoa on tultu otettua oikeen kunnolla nyt kun siitä saa taas hetken nauttia! Töistä rannalle ja rannalta kotiin ja sitten uudestaan seuraavana päivänä. Tuossa kuvassa näytän kyllä tosi ruskeelta, vaikka en todellisuudessa kuitenkaan ihan noin ruskettunut ole. Huomenna on taas tiedossa yksi normaali kesäpäivä muiden joukossa, ei mitään ihmeellisempää kuin auringon ottamista ja töissä olemista. Oon niin ilonen, että Tallinnan matkaan on enään 18 päivää!
tiistai 17. heinäkuuta 2012
keskiviikko 11. heinäkuuta 2012
EVERYDAY WEEKEND
Hei! Oon ollut aikalailla jatkuvasti menossa öin ja päivin nyt lähiaikoina ja kyllä alkaa jo voimat pikkuhiljaa hiipua. Päiviin on kuulunut kavereiden kanssa hengailua siellä täällä ja oon viettänyt normaaleita kesäpäiviä, mutta nyt tällä viikolla on sattunut olemaan surkea ilma! Satanut vettä ja aurinkoa ei näy missään, niin oon saanut keskittyä töihin ja saanut jopa aikaiseksi mennä salille ja lenkillekkin parisen kertaa. Kesällä tuo harjoittelu jää aina niin paljon pienemmäksi, kun on niin kuuma ja paljon muuta tekemistä. Eilen olin kaverin kanssa uimassa hotellissa ja onhan sieltä niin hienot näkymät! Ja tuon kuvan valkoisen jumpsuitin ostin parisen päivää sitten H&M aleista.
lauantai 30. kesäkuuta 2012
ONE MORE NIGHT
Aivan ihana tää suomen kesä! 10 astetta ja vettä tulee aamusta iltaan, mutta onneksi huomisesta alkaen on luvattu hellettä ja aurinkoa niin ei tarvitse viettää enää yhtään tälläisiä tylsiä koti-iltoja. Eilen töiden jälkeen Johanna tuli meille ja valmisteltiin fondue-illallinen, joka onnistui monien mutkien kautta hyvin sitten loppujen lopuksi. Tänään oon selvinnyt pitkästä raskaasta työpäivästä ja nyt aijon viettää rauhallisen illan O.C:n ja hyvän ruoan parissa. Huomenna taas sitten saa alkaa viettämään kesää ja painua rannalle!
maanantai 25. kesäkuuta 2012
CHOCOLATE CUPCAKES
Juhannus sujui rennoissa merkeissä! Saatiin viikonlopuksi hyvät ilmat, että molempina päivinä olin rannalla ja pelailin lentopalloa ja nyt grilliruoka mittari on niin täpösentäynnä, että sitä ei hetkeen jaksakkaan syödä. Salillekkin tuli sunnuntaina taas eksyttyä tiputtamaan juhannuksena keräämäni kalorit ja olihan se rankempaa viikon tauon jälkeen. Eilen illalla leivoin suklaa muffinsseja vaniljakuorruteella ja tuli todella hyviä vaikka itse sanonkin! Ja tänään työt meni nopeesti ohi ja menin kaverin kanssa katsomaan tuon Miley Cyruksen LOL nimisen leffan ja oli kyllä todella hyvä, vaikka aika sellanen normaali teinikomedia, mutta suosittelen!
lauantai 16. kesäkuuta 2012
WHITE BRICKWALL
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)















