Tältä on näyttänyt mun maanantai ja tiistai pääosin... Eli aurinkoa on tultu otettua oikeen kunnolla nyt kun siitä saa taas hetken nauttia! Töistä rannalle ja rannalta kotiin ja sitten uudestaan seuraavana päivänä. Tuossa kuvassa näytän kyllä tosi ruskeelta, vaikka en todellisuudessa kuitenkaan ihan noin ruskettunut ole. Huomenna on taas tiedossa yksi normaali kesäpäivä muiden joukossa, ei mitään ihmeellisempää kuin auringon ottamista ja töissä olemista. Oon niin ilonen, että Tallinnan matkaan on enään 18 päivää!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti